Note to self: Glöm inte biljetterna!

Har graf just nu. Håller på med min jättefina tidning. Får inte glömma biljetterna imorgon, därav den fina texten på min hand. Jobbigt det skulle vara, om jag glömde dem alltså. Inte för att jag kommer göra det. Hoppas jag.


Postat av: Elin

DEN KORTA KOMMENTAREN:

Lovar att påminna dig om biljetterna Maddäh! Don't worry, be happy (8)



SV: Vilken press? Det här kan jag göra i sömnen!



Vad skulle han med en badbalja till? Han är sannerligen en konstig man :)



DEN LÅNGA KOMMENTAREN:

SV: Ja, nästan så att jag avled när jag inte fick läsa den långa A4-sida-kommentaren på ett tag!



---



SV: IMORGOOOOOON <3



---



SV: Det gäller att prioritera rätt alltså :) Man, bullar ..



---



SV: Men blä :( SÄTT PÅ DIG KLÄDER MAGGIO!



---



SV: Klart jag menade Maggio, inte dig! Vad tror du om mig? :( Nu blir ju jag ledsen istället!



---



SV: Eeh.. Så är det ja, men så var det inte så :pppPpPpPPpPP



---



SV: Jo, vi bygger värsta lyxhuset på månen, woho! Bäst utsikt har vi ju också :)



---



SV: Det är nog därifrån alla nudister kommer!



---



SV: Varför vill du skada mig? :(



---



SV: Det vore väl ändå lite taskigt mot den ungen .. Lill-Orre kan den heta, men inte Lill-Snorre.



---



SV: ILOLILOLILOLILOLILOLILOL! <3



---



(Kjells tandborste och kam, vem annars?)

2011-03-23 @ 16:29:38
URL: http://geniet.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: