Nynnar samma sång



Bara jag som riktigt längtar efter hennes nya skiva?

Postat av: josefin

haft en bra dag? :)

2011-03-10 @ 20:45:57
URL: http://tolftejanuari.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag längtar jag med! Ända sen augusti 2010 har jag längtat, när hon körde en ny låt på sin spelning!! Nynnar på den vareviga dag! Kommer bli awesome :)



sv: vilken tur att jag beställde de övre, beställde direkt efter jag skrev inlägget. Men alla tyckte de övre, såå bra smak jag har! Å du :)



Ja men han har ignorerat två gånger nu, då skiter jag i honom. Ska gå och skaffa snygga musikaliska barn med någon annan, tji fick han liksom. Typ med Veronicas bror eller nått, in his face. Med Daniels bror (om han har nån?).



Nej han får inte vara med och FAK LEO så länge han ignorerar mig. Vi blir fit och han får ölmage. Kan han gå i sina trasor hela dagarna, medan jag åker blåa i snygga jeans. Mhm.



Jag och Maggio = sant. Anaggio? :) jag skulle kunna vara barnvakt åt hennes barn när hon är på turné annars, om körsångerska/pianist är upptaget. Jag kan ju iaf sjunga fina barnvisor! Och blåsa stora tuggummibubblor! Sjukt nice!



WAGGIO!

2011-03-10 @ 21:29:10
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: towe .<3

åå hon är bra! :D

2011-03-10 @ 21:35:47
URL: http://towem.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Eh, nej.. Han är coolare än Mister Cool.



---



SV: Bra >:o



---



FÖR SNYGG FÖR ATT VA UNDERJORD MEN FÖR BLEK FÖR ATT VA FLICKIDOL

VI KRÄNGER PLATTOR SOM OM DET VA -92

ÄR, OCH KOMMER FORTSÄTTA VA

NOG FÖR IDAG, SNOOK ÄR TILLBAKS



---



KOMMENTAR 1:



SV: Okeej .. Nya hitsingeln, "Google" kanske?



---



(Jag var Boobi, en kort tjockis som lekte med barkbåtar. Mitt liv var som hämtat ur Peter Lemarc-låtar. 14 torska oskulden på världens bästa liv, Cilla vila -EJ- i frid, vi kanske -INTE- syns i vårt nästa liv)



---



SV: "Kan inte rå för det. I'm beautiful in my way, 'cause god makes no mistakes, I'm on the right track baby, I was born this way! Förståru Puh?"



SV: GRRRRRRRR!

SV2: Jo, mja, mjo, jag förstår :) Good choice!



---



Nej, jag är fortfarande snel hest :o



---



Asså .. Hade förväntat mig att du skulle säga "Ååååh, detsamma Elliiiinnnn, i vått och torrt babyyyy!". Men nä, okej .. :(



---



Aa, det gjorde du verkligen.



---



Elon har världsbäst humor, snacka inte >:o Maggio är inte ens i närheten! Jag är på toppen, hon är på botten.



---



S N DUBBEL-O K ÄR LIKA MED DUNKADUNK! WOHO!



---



(Skönt å höra, Maddäh!)



---



KOMMENTAR 2:



Jo, att ingen visar hänsyn liksom .. :o Tror det är lätt att vara bäst, det är det inte.

13 dagar, 3 timmar, 19 minuter, 15 sekunderrrrr! :D <3

2011-03-10 @ 21:40:39
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Felicia

jaaaaaaaag längtar..

har liten bloggpause, men du jag tror jag såg dig idag, och du mig.. men haha sa inte hej!!!!! xD



PUSS NATTI

2011-03-10 @ 22:08:43
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: ottilia

LÄNGTAR GAL1

2011-03-11 @ 21:10:04
URL: http://ottilia.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: