Till er som missade, eller som vill se igen ♥


Postat av: Sabina

Åh underbart. <3



Fast jojojo.

2011-03-21 @ 18:25:15
URL: http://septembertjejens.blogg.se/
Postat av: Sabina

sv: Körde på mina gamla sportconverse istället. :')



MAN FÅR ALDRIG MISSA NÅGOT SÅNT! SHAME ATT ENS TÄNKA PÅ DET! hihi.



Alltid. <33333



Jag förvandlade mig till en fluga, men nu är jag myra igen. (H) Du borde höra historien om Zum Zum, men du får höra den nån annan gång. :pPpppPpPPpP



Fortfarande facerape. Annars skulle han inte ta bort inlägget efter 2 minuter. :D



HAHAHAHAHHA, ja det är ju så i dagens samhälle. Inget man kan göra åt.



HAHAHHAHAHHA, en bulle. -.-



2011-03-21 @ 18:42:18
URL: http://septembertjejens.blogg.se/
Postat av: Elin

Lovely. Och det som är ännu mer lovely är att jag faktiskt kommer få vara där och se den där visuella showen som dem snackar om. AWESOME!



---



SV: Ja, för en gångs skull tänker du på någon annan än dig själv. BRA GJORT MADDÄH!



---



SV: Men lägg av nu. Jag vill inte höra mer om nakna Veronicor.



---



SV: Instämmer! :)

Oh ja, det kan du ge dig på.



---



SV: Nej, fröken utan kläder som hackar andras datorer och hjärnor förstås!



---



SV: Men så ljög du bara och ville inget hellre :PppPpPppPP



---



SV: Ja, bewsta huset. Jaaa <3



---



SV: Vilken planet kommer hon ifrån då? Jävla alien asså :S



---



SV: Vem vet? Kanske ska det?



---



SV: Det är en cool CHEY vi snackar om här >.< Men nej, not food. Vi skiter helt enkelt i Martin-temat och tar Oskarlina. Perfect. Eller Elina om han hellre skulle vilja det.



---



ILOL (HAHAHAHA, lol) - I LOVE OSKAR LINNROS.



---



SV: (Jo, tell me about it liksom. Jag vet hur det ääär!)



---



SV: Ja, den skulle jag vilja se på bio fan! G-R-Y-M-T.



---



SV: Ja, annars blir du väl galen till slut.

Skönt <3 Relax, take it eeeassyy ..



---



(NU KAN NI LIGGA OCH PRATA LITE MED VARANDRA)

2011-03-21 @ 21:20:34
URL: http://geniet.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: