Tillsammans är vi utanför bland molnen





Jag antar att det är dags för en liten tjusig uppdatering. Gårkvällen var kul. Det är galet vad något kan se så mycket
större ut på TV än vad det egentligen är. Då menar jag inte bara Gry, utan studion också. Ni andra BB-nördar vet att Roza åkte ut, visste inte riktigt om jag var glad eller inte. Samtidigt som hon var jävligt jobbig med sin irriterande röst, så var hon ändå rätt så underhållande. Fast det var kul att få se henne och valpen återförenas. Kul är ett återkommande ord ser jag nu. Man kunde chatta med Roza idag på Big Brothers hemsida. Hon svarade inte på mina frågor. Förstår inte alls varför, de var genialiska. En aning irrelevanta kanske, men det stod faktiskt inget om att man inte fick fråga vad man ville. För övrigt har skoldagen varit väldigt slapp, som vanligt. Nu ska jag fortsätta lyssna på min fantastiska Spotifylista. Puss och kraaaam

Postat av: angelica

sv: vad härligt! jodå, allt är kanon med mig också sötis!

har du haft en bra dag då? KRAM

2011-03-28 @ 17:16:24
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Madde

fin bild! :D

2011-03-28 @ 19:16:22
URL: http://madmat.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: