TMB

Den som vill får gärna flyga över mig till England. Inget mig emot.


Postat av: Anette

sv: oj jag ber så hemskt mycket om ursäkt!!! Då kan du ju gå! Du distraherar henne, jag tar numret från hennes telefon? :)



Väldigt fin låt. Vi kanske inte borde gå så fort fram. Originaltexten however kan jag relatera till. nämner inte vilka delar av den bara, du får gissa eh :)



Haha men han är ju musikalisk så de borde lyssna på honom. De kanske bara undrade vad han var för liten mupp som kom och styrde och ställde. Om de bara hade vetat!! Ja det vet man aldrig, jag tror han har det, han måste ju ha haft nån emellan, ja menar, titta på karl!

Haha jag har sett att Daniel finns med iaf, av misstag, skulle googla hans namn bara på iphonen och då kom hans namn, adress och karta upp. Min kompis blev glad. Men vi har inte stalkat honom (obs sanning!!!) Okok jag tror dig. Jag tror jag får dom från tomten?



Inga kommentarer där.



Waggio (okej jag faller i dimma nu, fram till klockan sju, buhu)

2011-03-04 @ 23:21:41
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är dagensgåta uppe, kika in och kolla om du hade rätt :)

2011-03-04 @ 23:48:32
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anette

sv: haha tomater? stackarn. då får du ju bara vakterna på dig. Jag tänkte mer att du skulle låtsas vara från radio och ställa massa frågor medan jag smyger åt mig telefonen!



Hmm nej då borde jag ju vara död nu. Å Oskar med, jag tror inte på det där ordspråket. Mer "ack, sundbyberg jag blev full och gick runt med stilett för din skull" fast inte kniv utan klack. Förortsbarn! untz untz!



Haha ja Jambo, en liten mupp. Hittade du inte? Jag kommer ihåg adressen vettu. Nanananananaaa! Han bor relativt nära Oskar så vi kan ta frisk luft tillsammans?! Fast Oskar befinner sig i typ Åre eller nått så...



Waggio! (är den blå och inte grå, låt oss måla den gul nej den blev ful)

2011-03-04 @ 23:57:13
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Oh no :(

HAHAHAHA! Jasså, du tyckte att du skulle få bestämma? Sa inte jag att det blir kaoZ när tigrar bestämmer?



Jag skulle aldrig gå i närheten var någon Märta då denne säkert är släkt med den fasansfulla Märta-Bärta, men okej, Oskar blir säkert glatt överraskad av att höra min röst och kommer i nästa sekund förtjust utropa "ELIN MIN ÄLSKLING". Ja, precis så går det till :')



Wow, det måste krävas en hel del av dig att lämna ifrån dig ditt älskade gevär. Stå på dig, Maddäh, du kommer klara det här! Precis som med rökningen så finns jag och Daniel här för dig, även Oskar nu också eftersom han inte delar samma problem som du i det här fallet!



DET GÖR INTE JAG DOCK! Hon är lite för bajsig.



Varför är jag hemsk? Du bad om det men.. visst :o Fy på mig! Det är mitt fel att blondiner världen över tappar andan och dör!



HAHAHAHAHAHHAHA jag dör! Jag tror nog jag har en aning om vad du läste det som. Snuskigt.



ASSÅ SHIIIIT! (Vi härmar Ullis från Flickorna på Klitteholm jaow!)



Wow, det är nog det snällaste du gjort Maddäh :') Men jag måste nog ta ett par elefantridlektioner. Har ju bara ridit på hästar liksom, och det är nog inte samma sak .. Men fyfan vad grymt om jag kom inridandes på en elefant och tvingade folk att flytta på sig i publiken och så hamnar jag längst fram och så klättrar Oskar upp på elefanten och så rider vi iväg i solnedgången medan han sjunger Genom Eld. Det vore nått det <3

2011-03-05 @ 00:09:01
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Lova att ta mej med också då<3 hihi.



Var rädd om dej fina!

2011-03-05 @ 00:16:51
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Anette

sv: ja jag tänkte så. Kanske lite mer diskret som sagt?



Haha det förstås! Men jag rekommenderar det inte. Det resulterar bara i borttappade vantar och nattbuss hem, not nice!

Jaha du tänkte så, nej du, jag anade nog innerst inne att du visste det redan, försökte spela cool och säga att jag visste jag med.

Nja jag vet inte så mycket om honom egentligen, det bara framstår så, men jag känner till mitt stockholm pretty good men jag har ingen aning. kan fråga min far, för din skull :) så kan vi sitta på det berget och hoppas att han kommer haha!



Waggio! (åh tack, jag kanske borde bli rapattackare (nytt ord?) en vacker dag)

2011-03-05 @ 00:38:08
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag har hittat kyrkan lalalala! Gud vad jag är skillad, är förvånad över mitt inbyggda gps :)

2011-03-05 @ 01:01:12
URL: http://ankarstav.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: