Olydiga chips som inte hoppar in i munnen

Tappade "lite" chips på golvet i vardagsrummet igår så fick order om att städa.

Syrran: Har du dammsugit upp chipsen?
Jag: Eh... ser det ut som det?
Syrran: Jaa lite, chipsen är ju borta...
Jag: Så det ser ut som om jag har dammsugit?
Syrran: Jag vet inte, det gör det väl.
Jag: Aa men vad bra, då har jag det!

Mamma jag lovar att jag har dammsugit!

Postat av: angelica

sv: eller hur blir man glad när solen skiner för fullt? :D:D:D

2011-03-20 @ 17:02:02
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Fröken Ankarstav

HAHA, nej du åt inte alls upp dom chipsen istället eller?! :D



sv: jaaa det är en av mina favoriter :) åh men det skulle vara grymt om det blev en video till Förlåt att jag aldrig sagt förlåt, det borde va lite handling i den. kommer bli awesome!!



Han vet nog massor om mig ja, mer än vad jag vet om honom. Nej verkligen inte den smartaste. He must think outside of the box!



Åh, jag bugar mig inför kungen och drottningen då :) jaa blå hjärtan. De får Oskars hjärta att dunka lite extra. ska måla hela vasastan med blå hjärtan!!



Nej verkligen inte. Ge upp ffs! Ska skriva en låt till/om honom, då kommer han sluta tjura direkt!



Det är just det han inte förstår. Men jag ska försöka få honom att förstå det. Han tycker det är jobbigt att se Daniel åka runt på sin cykel. Så han försökte skärpa sig, sluta röka, bestiga berg av religion. Men allt han behöver är ju miiiiig!



Haha ja men den Daniel är ju inte ens hälften så snygg som din Daniel. Eller han är inte snygg nånstans, boxer-robert no 1 liksom. Haha det kommer bli bråk om vem som ska fånga den! Oskar krigar, jag krigar. Nu hade det passat att han var lång, typ 190. Men jag kan vara snäll och offra mig, så att han får fånga den. Då måste man ju gifta sig inom ett år!! Perfekt plan!



Haha jag hoppas det! Dagen till ära kommer han ha nytvättat hår han med, men dock vara lite bakfull. Sen så kommer jag där med mina skor. Och alla kommer minnas det. "kom ihåg på Maddes och Dannes bröllop, när hederstärnan med de blommiga skorna kom in och Oskar bad på sina knän att hon skulle ta honom tillbaka? Gud vad gulligt, det var mycket kärlek i luften den dagen."

2011-03-20 @ 17:39:01
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: madde

sv: hihi ja, visst är det! Älskar det=) Åh, okej. Det låter väl inte så kul direkt då kanske. Inte för att de var värsta hemska saken de skrev, kunde varit värre.



haha, skön du är! ♥

2011-03-20 @ 17:55:40
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: angelica

sv: ja! super duper glad blir man :D

2011-03-20 @ 18:02:54
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Ja det är det faktiskt hihi :D

2011-03-20 @ 18:04:25
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hahhahahahahahahahahahahhahaha



SV: ohh han är riiiiiktigt snygg!!!!



PUSSS

2011-03-20 @ 18:22:27
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: DÖÖÖ INTEEE!



----



SV: Ja, inte är det jag i alla fall, kolla vad snäll och omtänksam jag var där uppe!



---



SV: Gör det! Bilden på facebook talar ju verkligen om hur bra han är på att handskas med hår ..

Ja, tur för Maggio ja. Annars hade blod spillts, det kan jag lova.



---



SV: Just det, där hör du! Ingen vill ha dig här, så stick! :@



---



SV: Men så ville du det ändå :PPppPpP:P:ppp



---



SV: Ja, sounds good. Vi kan ju bo i den där stugan som en viss konstnär ville bygga på månen men satte på Globen istället. Alltså, när han åkt ut och byggt den på månen i alla fall.



---



SV: En fråga bara .. Sluter man fred med en jordgubbe? Sounds very normal.



---



SV: AH YEAH!

Tur att det inte var en flaska, för annars hade Daniel fått akta sig så att han slipper skriva en "Gubben i lådan 2".



---



SV: Här ska inga barn skjutas! Får ju inte slösa på de fina generna förfan! >:o Martiljonsinis. Typ så. Eller kalla ungen bara för Mart eller nått. HAHAH.



---



SV: LSMEIINF - Laughing so much even if it is not funny.



---



SV: True words!

(Åh, poeten Maddäh jaow <3)



---



SV: Ja, man borde fan göra en James Bond-inspirerad film om våra liv asså.



---



SV: SVARTSKALLE STOLTAST I STADEN, SPRITT SPRÅNGANDE GALEN! Fallar jag nu går jag sönder, dem kommer peka för alla har hört det .. (8) Bytte låt, såri.

Åh, vilken lättnad <3



---



SV: Yäh ;D

(Men.. Jaha. E jag vaken eller?)

2011-03-20 @ 19:34:24
URL: http://geniet.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: