Gud så skööönt...

det är med sovmorgon :) Asso seriöst, att vakna vid tio och veta att man inte behöver gå upp, veta att det inte finns något som man måste göra. Man kan ligga kvar i sängen, hur länge man vill :) Så fort jag hade öppnat ögonen visste jag vad jag ville göra, gick raka vägen till duschen där jag stod kvar en lång stund. Gick sedan ner, åt en macka, och sedan upp igen. Stängde dörren, rullgardinerna fortfarande nerdragna, tände sänglampan, kröp ner under täcket meden bok.
Läsa är väl inge kul, kanske ni tänker nu, men där har ni fel. Helt fel faktiskt ;)
Iaf, började läsa på boken När jag hör din röst igår kväll, släckte inte lampan förrän fyra på morgonen....
Och det ångrar jag en aning, men jag kan inte hjälpa det. Det är nåt med boken som gör att jag omöjligt kan lägga den ifrån mig. Bara ett kapitel till, tänker jag för jag vet att jag borde sovit för länge sen. Men när kapitlet tar slut så måste jag börja på nästa och man kan jue inte sluta läsa i mitten av ett kapitel ;) Så aja...jag vet inte, men börjar tro att jag har drabbats av ett lätt beronde (A)
Där har ni min dag. Ångrar nu att jag läst så mycket idag....för nu är boken slut :(
Har städat lite också, var tvungen, kunde knappt hitta tvn pga allt skräp överallt ^^ Sen har jag inte gjort så mycket annat...
Ska se Körslaget senare ikväll tillsammans med familjen, pappa tycker att jag borde vara mer social och inte vara instängd på mitt rum hela tiden (A) Det är väl inte mitt fel att mitt rum är så roligt ? ;D
Ska lyssna på lite musik nu,
Ha det bra!

puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: