Kväll



Hej igen, borde egentligen ha gått och lagt mig nu, men orkar inte (A)
Jag skulle egentligen oxå ha pluggat till musikprovet...vilket jag inte har gjort.
Asso shiit....det är så himla mkt som snurrar i mitt huvud just nu.
Önskar att man bara kunde stänga av tiden helt, och bara stanna upp.
Jag har kommit på att jag inte njuter av livet tillräckligt. Jag tar inte vara på stunden. Jag vägrar låta mig själv vara glad. Och det suger. Jag menar vem vill inte vara glad? Det vill nog dom flesta. Jag vill vara glad, men samtidigt inte.
Jag vet inte vad jag har förrän det är borta. Det har jag varit med om så jävla många gånger att man tycker att jag borde ha lärt mig nu. Men det har jag inte.
Varför ska det vara så svårt allting? Varför kan det inte bara vara lätt?
Jag borde gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna snart. Och så borde jag gå och lägga mig.
Men jag vet att jag inte kommer kunna somna.
Varför?
Jo för att jag har så mkt att tänka på just nu. Både privat och i skolan....
Det var längesen jag grät. Och då menar jag inte sitta och snyfta, utan riktigt gråta. Men jag antar att man behöver en anledning för att kunna gråta.
Jag mår jue bra nu. Eller gör jag verkligen det?
Ärligt talat, så vet jag inte längre. Jag vet inte ett skit.

Postat av: Sara

sötnos, allt kommer ordna sig snart ska du se, allt kommer bli bra tillslut:)det lovar jag!!

2008-12-02 @ 22:58:03
URL: http://oneindependent.devote.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: