Måndag

Heej!

Julen är endast 2 dagar away och fortfarande ingen snö :O Asso det är hemskt!
Gissa vad ja har gjort idag ;) Juste, jag har läst lite ^^ Eller lite och lite...vi kan säga så här, boken är slut :( Gud asso, ni tycker kanske att jag överdriver men det är verkligen en otrolig bok! :D Ska få låna tvåan av Sara ^^
Mycket annat har inte hänt idag, åkte till pappa imorse, och juste! Nu kan jag skriva i bloggen även när jag är här, pappa har fixat min data ;) Hoppas han kan fixa min tv snart också.....
Fick tillbaka min mobil idag också, så nu är den laddad med både energi och pengar :D Haha usch vad jag har saknat den (;
Var och handlade i Farsta centrum med pappa för några timmar sen, gran och julklapps you know ;D
Ikväll blir det CSI klockan nio och sen Jeff Dunham: Spark of insanity klockan tio typ.
Nu ska jag gå ner och hjälpa till med att klä granen, andra gången för i år haha.

Ha det bra,

puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: