Söndag

Usch vad trött jag är :O Är fortfarande nyvaken....typ ;)
Vaknade vid halv tolv, guuud såå skönt med sovmorgon :D När jag vaknade tänkte jag först kolla på tv, men orkade inte. Orkade inte heller att slå på datorn så jag låg kvar i sängen och läste i Twilight till halv ett. Då bestämde jag mig för att gå upp. Alla andra hade gått ut på promenad eller nåt så det var alldeles tyst i huset :O Läste lite mera i boken, asso har inte kunnat lägga ifrån mig den! Den är såå underbar (: Om du inte har läst den, så borde du ta och göra det ;)
Sen har jag druckit lite varm choklad med mini marshmallows och sett på filmen Muriels bröllop, konstig film haha ;O
Nu måste jag plocka ihop mina grejor, ska jue till pappa imorgon. Juste glömde jue min mobil där i fredags, asso jag har känt mig så död utan den :( Längtar verkligen tills imorgon!
I kväll ska jag nog bara titta på tv och läsa lite ;)


puss&kram
Madde


Ellinor, Elias, Josefine och Madeleine



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: