Nu jäklar

Hallå på er söta läsare! Haha eller iaf de få av er som fortfarande kollar här ibland ;)
Men så blir det när man uppdaterar som en apa!

Jupp, jag är en apa. Har iaf varit det den senaste veckan. Men nu så ska det bli ändring på det! Madde is back, bara så ni vet ;) Som ni kanske redan förstått så har jag helt enkelt inte haft tid till bloggen den här veckan, har varit sååå mycket i skolan. Men nu är det fredag och helg, så inget mer prat om skola :)

På vägen hem idag stannade vi på Vivo och plockade upp mitt paket, vad det innehöll får ni se senare ;) Iaf, utanför så var det fullt med små personer som sprang runt och sålde majblommor, eller försökte. Haha och min mamma är jue så duktig ibland...

Liten person: Hej! Vill ni köpa majblommor?
Mamma: Åh ja, det får vi väl ta och göra.
Liten person 2 kollar surt på den första lilla personen: Alla köper jue av dig...
Mamma: Ska vi köpa av dig också?
Liten person 2 skiner upp och strax därefter är han omringad av fyra nya små personer...

Mamma som inser sitt misstag, öppnar plånboken och ser till sin förvåning att hon inte har några lösa pengar. Hon förklarar sig och sen går vi in på Vivo. Haha fast sen fick jag springa ut igen och köpa en majblomma av den första lilla personen, han frågade jue faktiskt först och var minst! :)

Sådärja, årets första majblomma, iaf för min del :)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: