Ny design

Heejhopp! :)

Eftersom jag i stort sett inte skrivit något alls idag hade jag tänkt att skriva mer på kvällen. Men när jag skulle skriva tappade jag lusten, designen var så tråkig och ful. Så bestämde mig för att ändra på den! Detta tog dock hur lång tid som helst, jag menar det verkligen. Satt i flera timmar och fixade, så hann inte riktigt skriva något. Men nu är bloggen fin igen så nu kan jag skriva! :) Fast är inte helt nöjd, men det är jag aldrig ;)
Vad tycker ni?

Förutom att ha fixat bloggen så har jag packat lite också, åker till Ljusdal imorgon och kommer inte hem förrän på söndag. Finns tyvärr inget nät däruppe, men ska försöka fixa så att åtminstone ett inlägg skrivs :)
Borde kanske sova snart, men det vill jag inte ;P Inget bra på tv är det heller, kollar lite halvt på Seinfeld men det är snart slut. Ska nog kolla nån film, om jag hittar nån, haha alltid samma problem ;) But that's me!


Haha Me and Gizmo :D



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: