Yay!

Tjabba tjena hallå! :D

Hoppas att ni kan förlåta mig för den dåliga uppdateringen idag, fick helt enkelt inte tid till att blogga. Började jue halv ett och slutade två timmar sen, en skön start efter lovet! :) Efter skolan gick jag med sötnosarna Eve och Milla på en lite promenad. Jätte mysigt och kul! :) Sen när jag kom hem var jag tvungen att plugga, har läxförhör imorgon på i-land och u-land. Måste plugga lite mer snart, men det kommer nog gå bra! Håll tummarna för mig är ni söta! :)

Juste! Blev alldeles överlycklig när jag loggade in för en stund sen. Jag är med och tävlar om att veckans blogg hos Frida, så se till att rösta på mig (A) Rösta här :)

Tack på förhand sötnosar! :love:

Rätt så gammal bild :P




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: