Header

Idag har jag försökt mig på att göra en ny header, vilket misslyckades totalt.
Det gick bra i början men sen...gick det bara neråt.
Så många olika alternativ det finns, bilder och färger, jag blir alldeles snurrig :S
När det inte blev som jag ville, gav jag och mitt muppiga tålamod upp helt och slängde skiten.
Och nej jag är inte alls förbannad (A)
Vi får se om jag orkar försöka igen,
mamma kanske skulle hjälpa mig, men vi får se hur det blir med det (;
Har bestämt mig för att beställa hem lite nya kläder också,
så ska nog kolla runt på Bubbleroom och La Redoute om en stund :)
Ikväll klockan åtta ska jag se Den rätte för Rosing på femman,
jag kanske inte direkt är hennes största fan men jag tror att det kan vara kul,
spec att se alla pinsamma människor ;D


puss&kram
Madde



Gammal bild på mig och lillasyster Josse, från i somras, på lillkusinens dop :)
x




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: