23.28

Tjolahopp ;D

Hann inte skriva nåt igår, men nu skriver jag :D Har bestämt mig för att uppdatera bloggen lite oftare, ska försöka att åtminstone skriva ett inlägg om dan.
Men vi får se hur det blir med den saken ;)

Sååå...hmm....
Var i skolan igår, inget konstigt där eller iaf inte mer än vanligt ^^
Efter skolan var jag med Milla hemma hos henne :D Jätte roligt hade vi ;) Kmr inte riktigt ihåg vad vi gjorde dock...
Mycket skratt blev det iaf och det är jue alltid kul :)
Och sen var det lite elakt också...men det ska vi inte prata om nu :D
Erkänn att vi är grymt coola ;D


Idag onsdag da, skola först och sen..juste!
Typ tio personer ifrån klassen, Milla and me included, fick sluta en timma tidigare, så vi slapp spanskan :D Sen gick vi till VH centrum där vi skulle vara med i ett tvprogram som skulle spelas in. Programmet heter Ramp och är typ ett ungdomsprogram som visas på tvåan. Det var askul :D Man behövde dock inte göra så mkt men iaf ^^ Programmet kmr sändas i april tror jag, så se till att hålla utkik efter det! Ni vill jue inte missa mig eller hur ? (A)

När det var klart vid typ fyra gick jag raka vägen hem och pluggade. Har seriöst pluggat i hur många timmar som helst :O
Slutade inte förrän vid tio typ :S Och ändå så är jag inte klar än så måste göra samma sak imorgon :(

Men aja, ska gå och göra mig iordning för sängen nu och sen ska jag nog ta och sova, orkar inte vara trött imorgon^^

Sov gott!

puss&kram
Madde

Postat av: sara



Nej ni inte Inte coola :O haha :D långt ifrån så coola som mig ;)

haha ah madde vi är typ kändisar nu juh! ;) ^^

2009-01-30 @ 19:54:30
URL: http://oneindependent.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: