I´M BACK!

Hallåhallå nu är jag hemma igen :)
Gott nytt år förresten, 2009 nu....ingen större skillnad jämfört med 08, än iaf ;)
Sååå..hmm...vart ska jag börja ? :)

Åkte till Ljusdal i tisdags, satt i bilen i närmare fyra timmar. Inte så jätte kul kanske, men sov större delen av resan. Fick dock väldigt ont i nacken :(
När vi äntligen var framme, i skogen, var det kolsvart och apkallt. 20 minus grader! Gissa om jag frös...
De två närmaste dagarna försökte jag undvika att lämna värmen inne i stugan. Gjorde misstaget att springa ut i träskor...ingen bra idé alls. T-shirt var inte heller så smart, bara kallt ^^
Onsdag, nyårsafton, åkte jag med mamma in till byn. Handlade lite smått och gott, bla smällare till kvällen.
När vi sedan kom hem så grillade vi korv ute i kylan. Basta hann vi också göra innan kvällen.
Sen vart det lite kortspel och vid tolvslaget vart det raketer och sen var det ett nytt år :)

På torsdag åkte vi till Hassela. Det tog typ en timme att ta sig dit. Mycket snö var det och kallt :) Eftersom vi kom fram vid typ tre och liften stängde då så vart det inte så mycket skidor första dan.
Dag två vart det skidor, är inte världens bästa kanske men klarade mig utan att ramla och det är jag stolt över ;D
Hade mycket hellre velat åka snowboard istället för skidor, det såg såå mycket coolare ut hehe ;D Men tyckte inte att jag behövde skämma ut mig något mer än nödvändigt (A) Det var jue mest småbarnsfamiljer där, så det kanske inte var så jätte kul...men de sista dagarna blev det liiite roligare haha ;D



Vid halv elva idag åkte vi hem. När vi kom hem runt tre så skulle jag packa upp och då hade makeup removern tydligen inte varit stängd ordentligt så typ allt var alldeles kletigt och äckligt :(  Usch asso.

Så japp, det är ungefär vad jag har gjort :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, vi får se helt enkelt :)


puss&kram
Madde




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: