New haircut

Så där, nu skriver jag igen :) Och med ny frisyr dessutom!
Det blev väldigt annorlunda mot vad jag haft förut, men är riktigt nöjd :D

Hos frisören Sofie, halvt klar, tiden i högra hörnet stämmer inte alls haha


Tadaa! En stund senare ;D

Därefter gick jag och mamma runt i centrum och kollade lite, köpte lite grejer som jag visar i ett annat inlägg!
Vid fem var vi hemma och sen dess har jag inte gjort mycket alls. Igår när jag skulle sova kom jag på att jag inte vet vart mitt lyckoarmband är! Jag har inte tappat bort det, bara lagt det på ett ställe som jag inte kommer ihåg ;)
Måste hitta det, så ska leta lite nu.
Men innan jag letar lägger jag upp lite mer bilder på håret, för visst vill ni se mer av mitt fina hår haha ;D



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: