Dags att gå upp

Godmorgon på er sötnosar! Sovit gott? Själv är jag hur trött som helst! Vet inte varför, tyckte att jag gick och la mig hyfsat tidigt. Hmm...nåja haha, vaknade för tjugo minuter sen typ och har inte gått upp ur sängen än. Tack gode gud för bärbara datorer (; Men måste upp snart, vi är bjudna på lunch hos min mammas mans mamma och hennes man. Haha hängde ni med där? Anyway, så kommer jag spendera större delen av dagen i Danderyd och bra som jag är så har jag lärt mig att mobilblogga haha så ni behöver inte lida ;) Nej nu måste jag upp och hitta något att ta på mig, yes såg nyss att solen skiner ute :D Wihoo ;D
Usch vad jag hostar, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu, inte jättebra tajming kanske. Slutar jue skolan på tisdag! Men det löser sig nog :)


Såhär ser jag ut just nu, helt nyvaken. Haha i min Tobbe Trollkarl tröja! Fast autografen är nästan helt borttvättad "/

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi okej , jo samma här :) oh TACK så jättemkt <3

2009-06-07 @ 10:18:52
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha ja..

Jo det är bra! Blir lite trött på vädret bara. Det är ju så kallt!

Själv då?:)

2009-06-07 @ 11:36:54
URL: http://lottanurmilehto.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: