Jaha då har man sovit klart da

Sur jag blir. För bara några minuter sen låg jag och sov, hur skönt som helst! Då kommer min syrra in i rummet, tänder lampan och säger,onödigt högt dessutom: Mamma vill prata med dig.
Jag hinner inte svara eftersom jag knappt öppnat ögonen än, men hon sticker telefonluren under mitt öra och så hör jag min mammas röst i andra änden. Och nu kan jag jue omöjligt somna om! Solen lyser ute och det är extremt varmt i mitt rum. Så det är väl bara att gå ut och njuta av solen haha :) Juste, ni kanske undrar vad min mamma ville så här "tidigt", hon sa att hon hade bokat tid hos frissan nästa torsdag, färgning och klippning...haha ja, vi får se hur det blir! :)
När vaknade ni idag da? Eller ni kanske fortfarande sover haha :D

Söt bild som jag hade på google ;D

Postat av: KAKAN

jag vaknade tidigt för att njuta av solen :)



ja du jag skulle lätt kunna leva på det! våfflor med vaniljglass å chokladsås :D maha gottit Kram

2009-06-23 @ 11:33:09
URL: http://kakaans.blogg.se/
Postat av: Yffa

Jaa, det är jättebra! Själv?

2009-06-23 @ 14:40:13
URL: http://yffa.blogg.se/
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

sv: tack :)

gör dudå?

2009-06-23 @ 17:32:13
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Din mors ljuva stämma menar du väl ; ) frissan hälsar att det inte ska vara några problem att bleka ditt hår ljusare..såååå se framemot en sommar som blondin= och vi HAR roligare ;) Puss Mum

2009-06-23 @ 18:46:07


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: