En jäkla massa plugg

Man kan jue nästan tro att de här sista veckorna ska vara rätt lugna, men det stämmer inte riktigt. Fast nu är det iof bara en uppgift jag har kvar att lämna in, och den ska ta mig tusan bli bra! :D Hehe, hej förresten ;) Hann inte skriva när jag kom hem, ni kan säkert gissa varför, men det gör nog inget. Ni har inte missat något speciellt (: Orkar inte mer historia nu, så ska in i duschen en snabbis och sen klockan halv åtta ska jag se på Solsting & snesprång på tv4, älskar såna saker! Vi får väl hoppas att den här är minst lika rolig som de andra jag har sett ;)

Postat av: Bibbii

Haha det är okej;)

Japp, australia tkr jag inte att du ska missa!

Ne, längtar så jättemkt till lovet nu så det är inte klokt!=D

Hm, i helgen var jag med vänner, grillade, shoppade och njöt av vädret!^^ du då ? Gjorde du ngt kul?:)



Tack ska du ha! Gillade verkligen tröjan och brillorna din mamma köpte! :)Ha det bra!



2009-05-25 @ 22:23:13
URL: http://bibbiis.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: