Missed me much?

Heej på er! Hoppas att ni har haft en grymt bra helg, det har ialla fall jag haft. Ibland är det skönt att åka bort från allt ett tag. Jag vet att det här kanske kommer att låta ganka töntigt men, guud vad jag har saknat bloggen! Eller kanske inte just min blogg, den ser ut som skit hehe, men jag har saknat att blogga. Helt otroligt, det trodde jag aldrig att jag skulle säga. Som ni kanske redan listat ut så var jag på landstället i Ljusdal över helgen, kom hem för nån timme sen. Orkar inte skriva vad jag gjorde däruppe, det får bli i något annat inlägg, men lugnt och skönt har jag haft det!
Vad har ni gjort i helgen?

Älskar den här bilden!
Tagen av mig i fredags tror jag, helt oredigerad!

Postat av: ers majestét

Välkommen hem!

2009-05-24 @ 18:33:54
URL: http://bababababatman.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: