Save the night time for your weeping

Inlägget som aldrig lades upp. Skrev detta i fredags men glömde helt bort att publicera det,
men här är det!
Enjoy ;)







VARNING! DETTA INLÄGG INNEHÅLLER BARA EN MASSA BS. VI VARNAR DÄRFÖR SMARTA LÄSARE. DET FÖREKOMMER EN HEL DEL STUPIDNESS. BARA SÅ NI ÄR FÖRBEREDA.
SLUT PÅ MEDDELANDET!








Holla dudes and dudettes! What's shakin dawwgs?

Hehe...skrev jue att jag skulle starta om bloggen. Och sen glömde jag bort att jag hade skrivit det, aja så kan det gå när inte hatten är på! WHAT? Jag vet inte vad det är med mig idag, är glad. Och konstig. Lite trött kanske. Addera lite julmust så får ni det här inlägget! SHEEEZ. Nu ska vi se sa blinda grisen. Jag är hungrig! Det här är nog det sämsta första inlägget 2010 som någonsin skrivits. Juste, nu är det 2010. Och jag ska inte prata om det. För ingen bryyr sig ärligt talat. Inte ens jag :) Haha joo det gör jag, men inte just nu. Nej alltså jag vet inte. Vet inte alls just nu. Jag ärrr tröööööött. Ska nog sluta skriva snart. Skrev bara för att muntra upp stackars Eve vars gitarrsträng gick av. Stackarn. Läste precis igen det jag skrivit. Typ. Guuud vad arg texten ser ut utan smileysar :O Men bara så ni vet, den är icke arg! Nej icke sa nicke! Tvärtom! Baddadadadadadadxdadwedwsqareft. Jag är kuuul. not. Haha nejmen lite seriöshet (?) i slutet av inlägget:
SKOJA BARA!!! HAHAHAHA, att du gick på den lättta ;D
Nej nu ska jag sluta här, och fortsätta vara rolig med alla som vill prata med mooii on da emeseeen!




Alla är vi bra på olika saker. Min syrra är t.ex. riktigt duktig på paint. Och jag, jag är bra att skriva roliga saker och förstöra saker min syrra gjort på paint!


Postat av: Evelina

aaaahhahahaha!

2010-01-10 @ 15:17:29
Postat av: Sara

ääääääälskaaaa Jacob! MIN Jacob :D:D:D AAHHHHHHHHHHH :D :D

2010-01-23 @ 17:57:01
URL: http://szetterlund.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: