Dag 14 – en låt som ingen tror att du skulle älska

Jag har en sådan jävla varierande musiksmak så jag tror inte att folk runt mig placerar mig i något fack. Eller jo, just nu är det ju mest svenskt för min del. Men jag lyssnar på en massa annat också! Därför var det här väldigt svårt. Den här låten är ju bara messed up, men efter alldeles för många lyssningar så har den blivit en av mina favoriter. Waaay bättre än originalet. Skulle våga påstå att jag älskar den. Vilket inte ens jag själv skulle ha trott. En pardoi på en låt liksom. Förvisso gjorde av tre talangfulla lads, men ändå.


Postat av: jennifer

haha den låten är så ful!

2011-04-25 @ 19:35:05
URL: http://jennstasy.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag har faktiskt inte sett denna parodi förr (fast nu brukar jag ju inte kolla på parodier speciellt ofta men ändå), men haha fy fan va skön den här var! Typ bästa parodin någonsin?! Bättre än originalet enligt mig, om jag ska vara ärlig..

2011-04-29 @ 19:52:59
URL: http://beahansson.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: