Fula ord står skrivna på väggen



Extremt kass bloggdag. Känner att jag var tvungen att påpeka det. Har varken haft tid eller lust till att sitta framför datorn idag. Alldeles för varmt och fint ute. Var först på bio med pappa, systrarna och lillebror, som aldrig varit på bio förut. Vi såg Rio, inte så speciell, barnfilm helt enkelt. Det roliga var lillebror. Till en början satt han och iakttog det som hände på bioduken med stor uppmärksamhet, men en stund in i filmen slocknade han. Satt och snarkade i salongen haha. Efter bion fick jag och mina systrar skjuts hem till mamma, där vi nu befinner oss. Har spenderat de senaste timmarna ute i den stekande solen, kinderna hettar lite. Har hunnit läsa ut första boken i serien om The hunger games, inne på den andra nu. Ska försöka få kontakt med Miranda, blir nog att jag hälsar på i Nynäshamn ikväll. Hoppas ni har det bra, ni fina människor ♥

Postat av: IdaMK

Jo den skriftliga delen gick kanon, blir nog värre med den muntliga :(



Haha äh, det är bra! Hur var lovet? :D

2011-04-25 @ 18:36:58
URL: http://idamk.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv; nej eller hur! hon måste väl färga håret eller nåt :D vet inte om det stämmer men har för mig att han alex pettyfer eller vad han heter ska spela peeta :))

2011-04-25 @ 18:56:51
URL: http://novemberhimlen.webblogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHA! Vet du vad jag såg nyss? Det står ju om "en viss K" på väggen där till höger! HAHAHAH!

2011-04-25 @ 21:38:54
URL: http://geniet.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: