Och lägga hela mitt fokus på denna vackra stund



Förstår inte att de finns folk som fortsätter att kolla in här. Sugig uppdatering, ointressanta inlägg och ren tråkighet. Men så kan det bli, när vädret är fint och himlen blå. Slocknade relativt tidigt igår, trots migränen. Dagen har jag spenderat med Sara (uppdatera din blogg så får du en länk knasboll!) I solen med cola och glass, härligt värre! Nu sitter jag hemma på vardagsrumsgolvet bredvid lillebror och äter sura godisar. Puss och kram till er som läser detta, hoppas ni har det bra idag!♥

Postat av: matilda :)

Vad din dag låter väldigt härlig! :D hoppas migränen är borta helt nu! Jag ska nog vara glad att jag aldrig haft det , kram på dig! :D

2011-04-24 @ 23:29:31
URL: http://busigatildis.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: