Jag är Lucy in the sky, jag är högt över molnen



Hejhej hallå bloggen! Jag vill börja det här inlägget med att berätta hur glad jag är just nu. Jag är väldigt glad. Mest för jag har haft en så jäkla chill (ignorera uttrycket) dag i skolan! Började egentligen 10, men där strax efter 9 för att jag behövde framkalla lite film, eftersom jag var sjuk förr veckan så låg jag lite efter. Det tog så pass lång tid att jag spenderade mattelektionen inne i fotosalen. Sen hade jag idrott, jag kanske låter lite töntig men jag är sjukt stolt över mig själv! Hatar idrott, undviker det helt helst, men idag var jag med på allting och gjorde så gott jag kunde. Typ i alla fall, är lite bollrädd så jag slängde mig väl inte efter bollarna direkt. Men ändå! Sjukt stolt! Seeen hade jag lunch och efter det skulle jag haft engelska till klockan tre men den lektionen var inställd! Så då fick jag sluta, vilket var jäkligt soft!

Värt att nämnas: Innan jag började skriva på det här inlägget sprang jag ner i köket för att hämta ett STORT glas vatten. Jag springer tillbaka uppför trappan och precis innan jag kommer fram till min dörr åker mer än 50% av glasets innehåll ut på golvet. Innan jag hinner reagera så har jag trampat i det. Så nu är mina strumpor blöta. Men jag är glad ändå!

Postat av: P E R N I L L A

Svar: Hihi! :)

Allt bra med dig? :)

2011-02-14 @ 15:31:47
URL: http://pernillaheterja.blogg.se/
Postat av: angelica

Glad alla hjärtans dag på dig med sötan!

2011-02-14 @ 16:15:16
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hahahaha på det där sista! xD



- Tack så mycket sötnos!:D Ja, det är iallafall något(a)

2011-02-14 @ 16:21:31
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Nejmen, ååh - tack så jätte mycket :D

2011-02-14 @ 16:29:29
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Snor min rubrik och grejer va! Vänta du bara!



------------------



SV: God eftermiddag Madde! :)

Och glad alla hjärtans dag :3 Ska du fira med din Big Danne elläääär?



------------------



SV: It's a pipe bomb :D (OMG, VET DU VILKEN JAG SNACKAR OM? SHIT ASSÅ!) Nej precis, inte ännu i alla fall! Dem vet ju inte om att vi finns. (snyft)



SV 2: Jag tvivlar på det, alltså.

Men ta det inte personligt, jag har inget emot dig Madde (förutom att du tycker jag är snuskig, but it's okey!)



------------------



LÅNG KOMMENTAR 1



SV: Ja, det gör du bäst i!



SV2: Lika snuskiga som moi, I suppose?

Man läser det man vill läsa! Vem är det som är snuskig nuuuu då? ;)

Var inte taskig mot Oskar :(



------------------



SV: Fan, okej :( Men jag älskar att leka i studion också, hallå!



------------------



SV: Haha, dem borde fan göra en sån, typ .. "Min click - Part 2: Längst in på Konsum".

Han är inte dum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Ja, jag misshandlade tangentbordet)



------------------



SV: Med posten? Det kan verkligen inte ha varit med expressposten i såna fall.



JAG TOG EN KUA FÖR DIG OCH FICK EN SMULA TILLBAKS

FÖR DIG SKA JAG GÖRA DET TUSEN GÅNGER OM

JAG HAR GIVIT DIG ALLT OCH JAG HAR INGENTING KVAR

FÖR DIG SKA JAG GÖRA DET TUSEN GÅNGER OM



Cilla räknas INTE med! Inte heller tjejen i Såpbubbler-videon! >:o



------------------



INTE LIKA LÅNG KOMMENTAR 2



Bara typ? Du har verkligen inte koll på läget, för jag kan nog säga rätt säkert att han inte är en apa överhuvudtaget.



------------------



SV: Inte det? Varför blev det en sådan panik när Tobbe Trollkarl-incidenten inträffade då? Var det något du försökte dölja?



------------------



Ah, då kanske vi kan avsluta vår kära middag då! Sen får dem ta och köra en Snooklåt, like back in the days! :3



Vi säger väl så då! Jag skulle väldigt gärna vilja sova, men det är för tidigt :(



(Jag har glömt bort vad det är som är tur? En upplysning, tack!) JETEJEjtetejetjejejeturuururu! Tururu! :D



Ska jag flyyga heeela väägen heem tiiill diiiig .. Nä, okej :(



------------------



Hehehe :) Men nej, hans smurfiga uttryck är gulliga! Han kan lära mig istället. Eller så utbyter vi lite kunskaper .. Måste ta ett snack med honom ;)

2011-02-14 @ 16:55:50
URL: http://geniet.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: