Wishing you'd consider a change of heart




(Bildkälla: Google)

Postat av: Elin

SV: Hahaha, eller huur! Tror verkligen att min lärare kommer förstå sambandet. Om inte så vill jag inte direkt förklara för henne, för då riskerar jag också att hamna på psyk xD



Åh, förlåt mig. Har liksom aldrig tidigare tänkt på att mina läsare kanske inte förstår vad rasten är, HAHA ^^'



SV 1: Ja, vi får väl göra det då för att få ett slut på det. För annars kan vi nog hålla på i evigheter, haha x)



SV 2: Äh, även fast jag hatar drama queens så älskar jag dem i detta fall, haha :D Jag har inte heller sett honom i glasögon, det var därför jag tyckte att det lät så konstigt! Jo, och det är ännu ett tecken på att han behöver mig. Jag kan leda honom överallt :3



P.S. Underbart! Den vill jag höra live! D.S.



SV 3: Säg mig att det finns något mer

Mer än bara droger och dagen efter

Säg mig att det inte var det här det var

Säg mig att du kommer bli lite mer som Annie Hall



(omvänd ordning?)

2011-02-04 @ 18:26:53
URL: http://geniet.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: