Festivaltankar

Igår fick jag ett sånt där impulsryck som jag får ibland. "Fan vad kul det skulle vara att gå på festival i sommar" lät det i mitt huvud. Det första jag kom och tänka på var då Peace & Love. Ganska snabbt utvecklades tanken och jag kom på att jag kanske skulle ta och söka jobb som funktionär där. Så det sitter jag och tänker på just nu. Tror det skulle vara jäkligt roligt och lärorikt, och sen kommer ju både Daniel och Oskar vara där! Det enda som gör mig lite tveksam är tanken på att tälta bland tusentals andra människor som kissar på varandra. För det är sånt man gör på festivaler, har jag hört av säkra källor.

Postat av: Sabina

sv: HAHAHA, jag tänkte precis samma! :D



Jag vet. :c



Kissar på varandra? Det var det värsta..

Hoppas du ansöker, skulle ju vara askul! :D

2011-03-04 @ 21:52:44
URL: http://septembertjejens.blogg.se/
Postat av: Josefine - fotoblogg

Festival! Jag vill på Peace and Love :o

- Haha, det är klart nu och jag vet inte riktigt vad jag tycker. Vad tycker du?:)

Detsamma sötnos!

2011-03-04 @ 21:57:54
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: Inte mycket, kollar på tv =) själv? :D

2011-03-04 @ 22:04:22
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: keela

haha, inte direkt va:D

2011-03-04 @ 22:09:25
URL: http://keela.se
Postat av: Elin

MEN SLUUUTA NU! Allvarligt :( Bara för att jag inte får åka dit så snackar alla om Peace and Love. Jag blir galen.



Om festivalen på något mystiskt sätt blir inställd, så misstänk inte mig då, okej? :)

2011-03-04 @ 22:11:36
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: amanda - annasdotter

de låter rätt logiskt :D men vadå, gör dom reklam för smurfmens? :O

2011-03-04 @ 22:14:16
URL: http://annasdotter.se
Postat av: Elin

SV: Och då äre ju okej liksom!



SV1: Hahaha ååh, Oskar <3 Nu vill jag höra hans röst. Kanske borde ta och ringa honom? ;)



-----



(Ohja, ohja!)



SV: Stackars blommor .. Närå, men det är ju trevligt, haha :D Tänk vad många som tuppat av när den där reklamen kommit, Spotify måste ju få en massa anmälningar ;)



-----



SV: Det lär ju hon hänga ut i sin blogg och kalla dig dum i huvudet, och sen ringa dig med dolt nummer och vara skitbitchig och typ hota med att anmäla dig. Det är bra grejer det :D



-----



SV: För att.. därför :D Du passar som man, Maddäh.



SV2: Har du hört blondinskämtet om blondinen med hörlurar hos frisören?



Jaaaaa :') Och typ 2312419999999 av de visningarna kommer vara jag som har kollat ..



-----



SV: HAHAHA den där var bra! Oskar är en kisse, mjaaau <3



-----



SV: Ohyeah! Vilken gäng vi är assooow :)



-----



Okejdåkundeintehasagtdetbättresjälv!



Haha, och tigrar kan ju inte bossa! Då blir det kaoZ.



Ah bra, jag var där och tog emot det. Så ikväll blir det spelning i mitt rum då! Be there! :)

2011-03-04 @ 22:26:00
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Sv: nee, jag har ju inte sett den filmen. Men det är väl en komedi, eller? :)

2011-03-04 @ 22:26:18
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Elin

Skyller du allt på mig nu? :O Närå, men jag vet, förlåt.. Haha, men jag har ett behov av att kommentera precis ALLT, har jag märkt.



Men fan, var du tvungen att ta upp Peace and Love? Jag blir jättedeprimerad Maddääh :(



SV: Och jag skulle stå längst fram, så vare va? Då ses vi då ;)



SV: Ja, får väl göra det! Ska ta hjälp av Rickard och Ebba från Big Brother då, de lär ju veta hur man gör!

2011-03-04 @ 22:44:12
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Elinor

Det borde du göra :) Det låter ganska kul faktiskt :)



Sv: Jag vet! :D

2011-03-04 @ 22:58:03
URL: http://elinorsfoto.blogg.se/
Postat av: Anette

Jag vill också gå på Peace & love! Massa bra artister!!



sv: untz untz! Gå! Eller det är 18-årsgräns? Du är inte 18? :S



Alltså jag har redan sett stället, hela freaking Sundbyberg! Min andra hemort typ. Så därav valet av Bahamas. Så han får gärna ta mig dit på tredje dejten!



Ja men vad bra, då har jag fått det konstaterat. Eller det var ju rätt självklart men men. Då är vi två om det :)



Haha jag såg för båda två. Det bästa var när han skulle coacha bandet och alla såg sådär lagom taggade ut! Jo han har kvar hennes nummer iaf i höstas för han skickade ett grattis-till-barnet-sms till henne då. Tänk om han finns på eniro?!?



Ja det måste vi! eller jag bryr mig inte så mycket hehe!



Waggio! (jag orkar inte rimma för jag kommer svimma)

2011-03-04 @ 23:04:26
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Elin

KOMMENTAR 1:



SV: Jag har alltid vetat, så det finns inget mer att lära ;) Jag är en fullärd lärling jaow.



SV1: Vadå att han inte vet vem han talar med! Det står ju, med feta bokstäver, "ÄLSKLINGEN <3" på displayen när jag ringer. Dah asså.



---



(Jag tror dig, jag tror dig!)



SV: Nej.. ? Det var ju du som började skjuta när du hörde Daniels röst, fatta hur det kommer bli när ni två går på stan och han snackar med dig. Ska du ta upp ett gevär och börja skjuta folk då eller? ._.

OKEJ DET ÄR BÄST FÖR SPOTIFY DET!



---



SV: Ja, jag föredrar då första alternativet för ingen vill väl vara kompis med Bajsie?



---



SV: Jaha, var sån då! :(



SV2: "Det var en gång en blondin som kom in hos en frisör. Hon hade ett par hörlurar på huvudet. Hon sade till frisören att han absolut inte fick ta av henne hörlurarna. Frisören klippte och klippte och efter en halvtimme hade han klippt allt utom just vid hörlurarna. - Äsch, tänkte frisören, nu måste jag ta av henne hörlurarna. Frisören tog av hörlurarna och blondinen föll död på golvet. Frisören blev förtvivlad och visste inte var han skulle ta vägen. Vad dog hon av? Han tog upp hörlurarna och i dem kunde han höra: Andas in, andas ut, andas in, andas ut .. " Haha :)



Bara 5? Shit assow.



---



SV: Jo, det hade det väl .. Hade trott att Maddäh the greatest slagit i huvudet eller nått ;)

Nu ligger du risigt till.



---



Litestroppignueller?



Aha, såå.. awkward :s



OHJA! PARTY AND PARTY AND PARTY AND PARTY..



---



KOMMENTAR 2:



SV: Jo, ja.. Jag är i alla fall en snel hest :)



Jo, jag drömmer hela tiden :3



---



SV: Jag föredrar nog att stå längst fram, i Stockholm, Cirkus.



Visst! Då anlitar jag dem. Operation "Ta Elin till P&L" - nu kör vi!

2011-03-04 @ 23:22:01
URL: http://geniet.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: