Vad gör vi ikväll


Postat av: Fröken Ankarstav

Jag är också trött på min vardag! take me away Maggio! <3



sv 1: I WILL TAKE THE PLÅNBOOK! AND YOU SHALL NEVER BE SAD OR POOR AGAIN!



sv 2: haha nja, Habibib kanske är lebb, elleeer?!



sv 3: Maggan är på, men han är lite vaksam och kommer spela cool och låtsas som det regnar men innerst inne så rådiggar han! Friskis och Svettis, vem vill inte gå på det när det är kenyansk folkdans med mig i spetsen?! :)



sv 4: jaa jag kan sjunga! Du är definitivt bjuden och du får ta med din boyfriend, alltså kommer Kerstin också. Men Maggan är okej med det, så länge han får dansa till Forever med Chris Brown!



sv 5: YEEAAH MADDETÅGET! tänk att ha ett eget tåg!! eller man vill ju hellre ha en bil. eller en stad! Ankarstaden och Maddecity.



sv 6 (it never ends): åh men stackars Salem som blir alldeles rädd när jag hoppar ut. Maggan kommer bli arg på mig bara, försöka få fram arga ord mellan gråten. Jag tror jag inte ska fejka min begravning. Bara i yttersta nödfall.



HA EN FETT BRA LÖRDAG! :)

2011-05-07 @ 15:39:27
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Twiggy♥

Du ska inte ta dej till Gbg och liseberg när Veronica spelar där?:)

2011-05-07 @ 19:37:42
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: